top of page

Estàs on vols estar?


Diumenge vam fer el taller Estàs on vols estar? Alguns van venir amb curiositat i predisposició a la sorpresa, d'altres confiaven que aprendrien alguna cosa útil per al seu creixement personal. Les seves expectatives es van acomplir, les meves van ser superades de llarg, perquè jo vaig aprendre molt i em vaig sorprendre.

Els tallers han de servir per compartir, per crear sinergies, per establir llaços. Persones que no es coneixien a primera hora van sortir de la sessió units per un fil invisible i, penso, indisoluble.

Confio que van rebre eines que podran utilitzar en la seva vida. Sé que durant aquella estona tot el seu interès se centrava en ells mateixos, van fer un treball d'instrospecció i es van divertir.

Això que no ens solem permetre: estar amb nosaltres mateixos, fer un diagnòstic de diferents aspectes de la nostra vida, centrar-nos en el que hem de millorar, fer-nos propòsits i dur-los a terme, en definitiva: canalitzar l'energia per trobar l'equilibri és el que va succeir al taller i, per deixar-ne constància, vam realitzar un esgrafiat, perquè, com deia Erasme: Si hi poses llum i la foscor desapareix. Gràcies a tots als qui vau fer-ho possible.


Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page